RSS

Тест: 3DFX Interactive: Част 2

05 Март

Изтърколи се цял един календарен месец, а при мен развитие няма почти никакво.
Все така си стоя без основна адекватна настолна машина, а само с един лаптоп.
Но до края на този месец се надявам вече да съм си събрал нов настолен компютър.
Развитие в насока блога почти няма, но все пак намерих някои нови материали.
Но да не помислите, че няма да има нови статии в блога, напротив, ще има.
Подготвил съм кратки статии за няколко дъна, процесори, видео карти и памети.
Що се касае до 3DFX видео картите, още не съм си набавил всичките нужни неща.
Щеше ми се да направя и специална машина за тестовете, а да не ползвам готова.
За това сега поне ще покажа ви картите, надявайки се, че няма да ми се сърдите.
На първата снимка са два броя 3DFX Voodoo3 3000 16MB, като имам и трета карта.
Обаче третата такава карта не е в много красиво визуално състояние, но работи.
На втората снимка е 3DFX Voodoo Banshee 16MB и една бройка 3DFX Voodoo2 12MB.
И на третата снимка са показани две еднакви бройки от 3DFX Voodoo2 8MB моделът.
Търся си още една 12 мегабайтова 3DFX Voodoo2, ако попаднете на нещо пишете ми.
Изобщо всичко свързано с 3DFX ме вълнува, и търся да си купя всякакви модели.

 

Вашият коментар

