RSS

It Belongs In A Museum

03 Апр

Преди десет дни, от нищото се сетих, че ми трябват няколко големи бюра или маси.
Първо разгледах сайтовете на най-големите вериги за мебели, дълго търсих, но дори
и само една нова маса на повечето места струва повече от заделените средства, а на
мен ми трябваха поне 3 или най-добре 4 бюра или маси, тоест за нови нямаше бюджет.
Тогава какво оставаше, потърсих нещо подходящо в един от по-големите сайтове за
обяви, и бързо попаднах на обява за офис маси втора ръка на достъпни цени, че дори
имаше и отстъпка при покупка на няколко бройки. Бързо се постигна сделка, и така
още в същия ден се сдобих с 4 големи офис маси, точно такива, каквито си търсих!
Трябваше само да ги почистя и сглобя, и така следващите дни прекарах в майсторене,
почистване и подреждане на стаята която съм отделил за моето хоби, ретро компютрите.
И днес вече с гордост ви представям колекцията ми от български компютри Правец!
Знаете аз вече имам седем различни модела от марката Правец, показвал съм ви ги тук:
ИМКО 2, Правец 82, Правец 8М, Правец 8Ц, Правец 8Д, Правец 16 и Правец 16 ЕС.
Доста време и усилия вложих в събирането на тази колекция, че и не малко средства.
Продължавам да търся и други модели Правец, но и тези ме радват напълно достатъчно.
На две от масите съм подредил машините, но не в точно този ред, а леко разбъркано.
От ляво на дясно, както следва са наредени: Правец 8М, Правец 8Ц, Правец 82, ИМКО 2,
Правец 16 отгоре на който съм сложил Правец 8Д, и Правец 16 ЕС с клавиатурата му.
Под тези две маси съм подредил голяма част от 32 битовите ми машини. Сред тях има
маркови офис компютри, работни станции и сървъри, но има и мои авторски сглобки!
От другата страна на стаята са другите две маси, идентични по модел с тези двете.
Върху едната съм наредил няколко стари CRT монитора, а на другата са строени като
взвод войници модулите от РОБКО 01 комплектът, като до тях стои гордо ИЗОТ 1031С.
Но другите две маси ще ги снимам някой друг път, ако има интерес от вас читателите.
Похвалете се и вие! До нови срещи, а до тогава ви желая много забавления и успехи!

 

Вашият коментар

