RSS

Obsolete Computers Wallpapers

26 Март

Здравейте!

Вчера по нощите правих снимки за бъдещи статии в блога, но хем на лампа, хем с евтиния
нов фото апарат, който има слаба светкавица, която май са я сложили само за украса…
И понеже не разполагам с друга снимачна техника, най-вече студийно осветление, реших
да се опитам да спася положението като мина най-сполучливата снимка през Фотошоп, и
там да се пробвам да изгладя недостатъците и, ако изобщо тази задача е възможна?
Ръчках, нагласях, малко се подобри ситуацията, но пак беше далеч от желания резултат,
а нали идеята е снимките да са поне малко представителни, нищо, че са илюстративни.
Хрумна ми да пробвам да мина снимката през няколко артистични филтъра, и така за един
час направих 6 различни тематични превъплъщения, които ви представям сега, под формата
на тапети за десктоп, носещи името и водещи към този блог! Казвам тематични, защото
съм стилизирал тапетите да приличат и имат мотиви от различни филми и кино жанрове.
От доста време в различни видове медии и изкуства се среща комбинирането на две или
повече теми, като комиксови персонажи, филми, компютърни игри, музикални изпълнители,
исторически събития и личности и пр. И такива неща се радват на голяма популярност.
А аз нали едно време години се учих за художник, сега реших да се пробвам в този жанр.

Тапет №1 се получи стилизирана векторна графика, която много ми напомня за стилът на
анимациите ползвани в началните надписи на спагети уестърните и филмите за индианци.
Даже докато го творих, слушах The Ecstasy of Gold на Ennio Morricone, от филмът
The Good, the Bad and the Ugly (1966). За шрифт мислех да търся някакъв каубойски,
но попаднах на този ретрофутуристичен фонт, който си пасва идеално с композицията.

Тапет №2 добутах колкото близко можах до стилът на фотографиите от началото на 20-ти
век. Наскоро си припомних няколко от филмите на Fritz Lang. Стилът и атмосферата в тях
ми допада страшно много. Шрифтът който съм ползвал също е тематичен – Art Deco, един
от любимите ми стилове. Можеше да направя снимката все едно е захабена, но ме домързя.

Тапет №3 наподобява барелеф, или гравюра създадена от умел скулптор, или CNC машина.
Не е на филмова тематика, но нали сме технически блог, мисля, че мястото е подходящо.
Текстът се получи много радикално, сякаш е измайсторен с някаква индустриална машина!

Тапет №4 е фокусиран върху карантията от първият ми компютър (2004), която съм сложил
в кутията от втората ми машина (2006), и сега всичко това излъчва Радиацията на
Черенков, точно като сияещият в син цвят Doctor Manhattan от филмът Watchmen (2009).
Трябваше да добавя едно кръгло жълто усмихнато лице като значката на The Comedian!

Тапет №5 мисля няма нужда от коментар, всеки знае от какво е – The Matrix (1999).

Тапет №6 е опитът ми да пресъздам визуалният стил познат от един от най-любимите ми
филми – Repo Man (1984). Това е филм в който се разказва за пънкари, ядрени оръжия,
за репатраци на лизингови автомобили с неплатени вноски, извънземни, тайни агенти, и
всичко това под съпроводът на един брутален сауднтрак, с авторска песен на Iggy Pop.
Силно препоръчвам този филм, той е брилянтен шедьовър, няма второ мнение по въпросът!

И така кратката разходка из филмовите ленти приключи, но този пост е далеч от края си!

Това са тапети които бях качил тук преди няколко месеца, но тогава бяха поместени в
пост тип блог новини, а както знаете тази категория беше изчистена, и постовете вече
ги няма. За това сега качвам тези шарени тапети отново, надявам се ще ги харесате.

А това пък са опитите ми да вкарам горните чипове директно в Матрицата. Явно и преди
също съм имал същите идеи като сега, пък какви е била мотивацията ми тогава не помня?

Скоро очаквайте още интересни снимки и много нови статии, но първо ще трябва да реша
проблемът с осветлението, че така нищо не мога да снимам като хората, и ме е яд!

Може да ми пишете за съвети, предложения и мнения. До нови срещи, и всичко най-добро!

 

Вашият коментар

