RSS

CRT Electronic Viewfinder

20 Септ

Преди да прочетете този пост няма да е излишно първо да прегледате това видео:

Вдъхновен от горния клип, преди месеци и на мен почна да ми се върти идеята да
спретна нещо подобно, но тогава още нямах което и да е от необходимите неща.
Мислех да разгледам форумите и сайтовете за вехтории, в търсене на някой стар модел
повредена видео камера, от която да се свали такъв окуляр, но дори и да бях открил,
дали щеше да е изгодно, пък ако трябва да се сложи и доставка работата вече става
солена за такова начинание. Така, че за известно време бях забравил за идеята.
По стечение на обстоятелствата, заедно с други неща попаднах на точно това за което
си бях мислил преди – окуляри грижливо свалени и запазени от стари VHS камери.
Така сега имам предпоставката да си стъкмя и аз някое микроскопично CRT екранче,
свързано с някоя машина, на което да се играят игри, но само с помощта на лупа!
Ако вие имате опит с такива неща или с видео техниката като цяло, пишете ми, ще съм
благодарен на всякакви съвети и помощ. Не бързам, важното е да се получи един ден.

 

Вашият коментар

