RSS

РОБКО 01: Оригинална Карта Контролер

05 Юли

От няколко години търсих карта като тази, но все не се намираше. За радост успях да намеря
USB карта контролер за управление на Робко модулите чрез съвременен компютър, което е по-
добра алтернатива от оригиналът, но все пак след като имам и оригиналните 8 битови машини,
набавянето на тази карта си остана доста важна задача, стига бюджетът да го позволяваше.

Преди вече не помня колко месеца, добър човек читател на този блог ми изпрати тази карта.
На външен вид картата е абсолютно перфектна, изглежда никога не е била употребявана, и е
съхранявана на добри условия, и най-важното кабелът и за връзка с Робко 01 е непокътнат!

Още не съм я тествал, защото не разполагам с оригиналният софтуер за управление на Робко
модулите. Обаче ако си спомнян добре, един от специалистите по темата ми беше казал, че
базовите движения на Робко 01 можели да се контролират с Правец 82 без да е нужен софтуер?

Като ми остане време ще пробвам дали това наистина е така, макар с частично наработещото
ми Робко 01 няма да мога да тествам всичките посоки на движение, но пак ще е интересно.
Каквото и развитие да има, ще допълня този пост, ще направя и още снимки, и най-вече видео
материали, като тези от предишните постове по темата. Но кога ще стане нямам никаква идея.

Ще продължавам да търся и дискета с оригиналната програма, обаче дали има оцеляла такава?
Та ако вие имате идея от къде може да се изнамери нужният софтуер – много моля пишете ми!

 

Вашият коментар

